Tepsa, a może sepsa?

Warszawa, 26 sierpnia 2010

Urząd Ochrony
Konkurencji i Konsumentów
Plac Powstańców Warszawy 1
00-030 WARSZAWA

Uprzejmie proszę o spowodowanie, aby obywatel zmieniający dostawcę internetu miał prawo „zachowywać” swój dotychczasowy adres e-mail w tym sensie, że poczta wysyłana pod adresem starym byłaby przekierowywana na adres nowy. Jest to rozwiązanie odpowiadające prawu abonenta do zachowania dotychczasowego numeru telefonu przy zmianie operatora.
Zawarłem umowę na dostawę internetu z UPC. Zamierzam rozwiązać funkcjonującą przez wiele lat umowę na dostawę internetu od Telekomunikacji Polskiej (neostrada). Mój dotychczasowy adres – remuszko@neostrada.pl – znają dosłownie setki ludzi, widnieje on na moich dziennikarskich wizytówkach i w nagłówkach blankietów mojej firmy. Byłoby mi bardzo niewygodnie przeprowadzać trudną i żmudną operację informowania wielu osób i instytucji o zmianie swojego dotychczasowego elektronicznego adresu.
Po konsultacji z moimi doradcami-informatykami pragnę podkreślić, że nie istnieją żadne, ale to absolutnie żadne techniczne przeszkody dla realizacji powyższego postulatu.
Od siebie dodam, że przekierowywanie poczty pod nowy adres jest reklamowo korzystne dla dotychczasowego operatora, gdyż nadawca za każdym razem musi użyć jego nazwy (domeny).
Niestety, Telekomunikacja Polska odmówiła spełnienia prośby o przekierowywanie mojej poczty pod nowy adres, jeśli zrezygnuję z jej (TP) usług.
Z respektem

Stanisław Remuszko

Do wiadomości (z prośbą o współinterwencję): Rada Krajowa Federacji Konsumentów, Al. Stanów Zjednoczonych 53, 04-028 Warszawa.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.